زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:14 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / اس اف اس مذهبی / سه حرف دارد......خ د ا .....
ارسال پاسخ جديد
سه حرف دارد......خ د ا .....
تعداد بازدید: 9
sintia آفلاين

ارسال‌ها : 83

عضويت:30 /2 /1393

محل زندگي: ....

سن: 16

تشکرها : 5

تشکر شده : 1

سه حرف دارد......خ د ا .....

خدایا درسته خیلی گناه
دارم ولی خب گناه دارم !




سه حرف دارد:

اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد: ” خ د ا “




دلم کمی
” خدا ” میخواد


کمی سکوت …

کمی دل بریدن میخواد …

کمی اشک


کمی بهت


کمی آغوش آسمانی …

کمی دور شدن از این آدمها …

کمی رسیدن ب خدا
…!




مگر میشود به هم ریخته افریده باشد زندگی مرا،

خدای دانه های انار…؟!




خداوند، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است

تا تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جست و جو کنیم . . .




خـــدایا تو پـــــناهِ منی وقتی راهها با هــــمه ی
وسعتشان تـــنگ می شوند




خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان

تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد . . .




خدای مهربانم
!

از امروز تمامی مشکلاتم را با مداد و نعمتهایم را با خودکار
می نویسم !

می دانم که مشکلاتم را با پاک کن مهربانیت پاک خواهی کرد . . .




خدایا ، کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم
و بیشتر فرصت دهم . . .




یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان
ما را

ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما
را . . .




میگن با هر کی دوست بشی شکل و فرم اونو میگیری

فکرشو بکن…

اگه با خدا دوست بشی چه زیبا شکل میگیری !

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 08:10
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: